maandag 20 augustus 2012

DAPPER  MOEDIG  POSITIEF  OPRECHT  VECHTER  HUMOR

Dat zijn de hoofdwoorden die ik de afgelopen dagen veel hoor.
De mensen hebben het over je, je bent overal het gesprek van de dag.
Dat is ook niet raar, zo vaak gebeurt het niet dat iemand van onze leeftijd aan kanker overlijd.
Gelukkig maar...


In jou afscheidsbrief naar mij, heb je het over ons afgelopen leven gehad.
Dit wil ik nu ook met jullie delen, een stukje geschiedenis en de liefde tussen Dennis en mij.


Wat ik altijd gezegd heb is dat mijn vriend  lang zal zijn geen duitser en absoluut geen rooie.
En waar trouw ik mee? Een kleine rossige Pruus..
En wat was ik verliefd.


In mijn middelbare school tijd leerde ik Dennis al kennen, hij had verkering met een vriendin van mij.
Wat was ik jaloers, want toen vond ik hem al leuk! Waarom ziet hij mij niet staan?
Na mijn middelbareschool tijd heb ik niet meer aan hem gedacht, totdat ik met een vriendin en haar broer naar de Ocher Bend ging, we moesten wel nog even langs Vaals om een vriend van die broer op te halen.
Ik kon niemand uit Vaals, ja 1 iemand maar die zal dat toch niet zijn.

Maar daar stapte dan toch Dennis in de auto, jee wat voelde ik me raar!
We hebben die avond veel verhalen opgehaald en het was toch erg gezellig!

Carnaval 2005 hebben we samen met een grote groep gevierd, Dennis was daar ook bij, aasde weliswaar op een ander meisje maar toch hebben we de hele avond oogcontact gehad en hebben we met elkaar staan praten.


Na die tijd hebben we erg veel contact gehad, samen met Pascal en Claudia zijn we menig weekend uitgegaan en hebben we met zijn vieren erg veel plezier gehad.

Toen ik merkte dat ik wel erg verliefd op Dennis was het worden, durfde ik niets te zeggen bang om die fijne vriendschap kapot te maken.
Maar op 25 juni kwam ik erachter dat het wel degelijk wederzijds was en sindsdien waren we onafscheidelijk.
Ik werd meteen in jou familie opgenomen en Dennis in de mijne, het voelde goed.


Een half jaar later op 5 december overleed Dennis zijn moeder plotseling, het was een heftige tijd maar het heeft ons dichter bij elkaar gebracht.

Ik woonde al op mezelf en dennis bleef steeds meer bij mij, tot het moment dat we ook echt gingen samenwonen. Eerst op de flat en daarna in een huisje.

We hadden een heerlijke tijd samen, we genoten van het leven en hadden geen zorgen, ja soms wat geldzorgen maar die deelde we en samen deelden we alles.


Ik vond Dennis steeds leuker worden en werd steeds meer verliefder op hem, andersom ook. We voelden onze relatie groeien tot een heel sterk iets en daar waren we heel trots op.
We praten we ruzieden we waren altijd eerlijk tegen elkaar en we hielden zielsveel van elkaar.


We gingen een huis kopen met het idee een echt gezin te stichten, we waren er klaar voor.
Januari 2009 stopte ik met de pil, spannende tijd!
In april bleek ik zwanger te zijn, we waren super blij! iedereen mocht het weten, helaas kreeg ik een miskraam en werd ik geholpen in het ziekenhuis.

In november bleek ik opnieuw zwanger te zijn, weer waren we dol gelukkig dit keer ging het goed en konden we genieten en plannen.

In december vraagt Dennis mij onverwacht ten huwelijk! Zwanger en een huwelijk in het veruitzicht wat een heerlijkheid!
Een week later blijkt Dennis kanker te hebben.
Echt genieten van de zwangerschap doen we niet, maar we proberen het.


We willen perse op onze datum 25-juni trouwen, maar doordat de kanker progressief werd trouwde we eerder.

13 april 2010 was een super dag, we waren super verliefd op elkaar en wisten zeker dat we ons leven samen wilde delen.

3 augustus 2010 ons mooie wondertje werd geboren, Dennis was bij de bevalling, het mooiste wat hij ooit gezien had zei hij later.
Dennis was juist uit de behandelingen dus hadden we alle tijd en aandacht voor Tess.


We vonden het heerlijk om te zorgen, Dennis was trots dat hij een echte papa was, hij werd boos als ik zei pas jij op Tess?
Hij was immers papa en papa's passen niet op die zorgen gewoon voor hun kind als de ene ouder er niet is.

De tijd die we samen gehad hebben was in 1 woord LIEFDE
Liefde voor muziek
Liefde voor genieten
Liefde voor Tess
En vooral heel veel liefde voor elkaar.

Er is geen 1 dag in de tijd met Dennis geweest dat ik niet genoten heb, ook in de tijd dat Dennis ziek was.
Door zijn geweldige humor, positiviteit en optimisme heeft hij zichzelf, mij en waarschijnlijk heel veel anderen, door een echte klote tijd getrokken.


Jij bent mijn beste vriend, mijn soul-mate, mijn geliefde, mijn alles
Lief ik ga je ontzettend missen in mijn leven.
Ik hoop je te kunnen Eren door Tess goed groot te brengen.
Met jou over mijn schouder meekijkend.

Niet tot de dood ons scheid, maar tot in de eeuwigheid......

1 opmerking:

  1. mooi geschreven, Kippevel krijg ik ervan!!! je was vroeger al een bikkel van een griet maar dat ben je nog steeds!! Knuffel van Mij

    BeantwoordenVerwijderen